ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 im. T. KOŚCIUSZKI
W KRASNYMSTAWIE
ul. Zamkowa 1
22-300 Krasnystaw
tel./fax 82 576 37 55; www.zspnr1-krasnystaw.edu.pl/
Znak sprawy ZS/2/2019/SzP Krasnystaw, dnia 02.12.2019 r.
Zamawiający zamieszcza PROTOKÓŁ KOMISJI WYBORU OFERT Z SESJI OTWARCIA OFERT
Zamawiający zamieszcza informację dotyczącą wyboru oferty (załącznik)
Zapytanie ofertowe ZS/2/2019/SzP
Zespół Szkół Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie w związku z realizowanym projektem „Szkoła z pasją” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w podziale na 11 części zgodnie z liczbą uczestników, liczby godzin
i terminami dla poszczególnych szkoleń:
Część 1. Kelner z egzaminem czeladniczym
Część 2. Kurs obsługi wózka jezdniowego
Część 3. Prawo jazdy kat. B
Część 4. Kurs obsługi kasy fiskalnej
Część 5. Kasjer walutowy i bankowy
Część 6. Barista I i II stopnia
Część 7. Szkolenia diagnostyczne
Część 8. Kurs kadry i płace (szkolenie dla nauczycieli)
Część 9. Szkolenie z tajników fotografii cukierniczej (szkolenie dla nauczycieli)
Część 10. Wykorzystanie tablicy interaktywnej i e-zasobów w kształceniu zawodowym
Część 11. Prezentacje multimedialne jako forma przekazu informacji w kształceniu
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń: na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie w związku z realizowanym projektem „Szkoła z pasją” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części:
Część 1. Kelner z egzaminem czeladniczym
Planowany okres realizacji: 01.2020-07.2020
Liczba godzin szkolenia: 160 godzin
Planowana liczba uczestników: 8 (1 grupa)
- Zamawiający pokrywa koszt badań lekarskich oraz egzaminu czeladniczego.
- Zajęcia odbywać się będą w salach Zamawiającego. Zajęcia realizowane w dni wolne od nauki.
- Wykonawca musi zapewnić materiały niezbędne do przygotowania się do egzaminu (książka/materiały drukowane).
Część 2. Kurs obsługi wózka jezdniowego
Planowany okres realizacji: 01.2020-08.2020
Liczba godzin szkolenia: Planuje się dwie edycje szkolenia, po 56 godzin zajęć teoretycznych
(na grupę) i po 3 godziny zajęć praktycznych na osobę.
Planowana liczba uczestników: 20 (2 grupy po 10 osób)
- Zamawiający zapewni badania lekarskie oraz opłatę za egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego.
- Zamawiający zapewni salę na zajęcia teoretyczne.
- Wykonawca musi zapewnić plac manewrowy.
- Wykonawca musi zapewnić materiały niezbędne do przygotowania się do egzaminu (książka/materiały drukowane).
Część 3. Prawo jazdy kat. B
Planowany okres realizacji: 01.2020-08.2020
Liczba godzin szkolenia: Planuje się dwie edycje szkolenia, po 30 godzin zajęć teoretycznych
(na grupę) i po 30 godzin zajęć praktycznych (na Uczestnika).
Planowana liczba uczestników: 20 (2 grupy po 10 osób)
- Zamawiający zapewni badania lekarskie oraz opłatę za egzamin w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego.
- Wykonawca musi zapewnić materiały niezbędne do przygotowania się do egzaminu (książka/materiały drukowane).
- Zamawiający zapewni salę na zajęcia teoretyczne.
- Wykonawca musi zapewnić plac manewrowy.
Część 4. Kurs obsługi kasy fiskalnej
Planowana liczba uczestników: 01.2020-08.2020
Planowana liczba uczestników: 16 (2 grupy po 8 osób)
Liczba godzin szkolenia: Planuje się dwie edycje po 48 godzin na grupę.
- Szkolenie musi zostać zakończone egzaminem wewnętrznym.
- Zamawiający na potrzeby przeprowadzenia kursu udostępni 5 kas fiskalnych, szuflady do kas (5 szt.), wagi do kasy (3 szt.), czytnik kodów do kasy (3 szt.). Wymagane będzie, aby Wykonawca dostarczył 4 rodzaje różnych kas ćwiczeniowych.
- Wymagane jest, aby Wykonawca zapewnił papier w rolkach do wszystkich rodzajów kas (informacja o posiadanych kasach zostanie udostępniona przed realizacją szkolenia).
- Zajęcia praktyczne muszą stanowić minimum 30 godzin.
- Zajęcia odbywać się będą w salach Zamawiającego.
- Zajęcia realizowane w dni wolne od nauki.
- Wymagane jest, aby w/w zajęcia miały charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy, prezentacje, programy graficzne, ćwiczenia praktyczne.
Część 5. Kasjer walutowy i bankowy
Planowany okres realizacji: 01.2020-03.2020
Planowana liczba uczestników: 8 (1 grupa)
Liczba godzin szkolenia: 24 godziny.
- Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość materiałów (różnych walut) niezbędną do właściwej realizacji szkolenia.
- Zajęcia odbywać się będą w salach Zamawiającego.
- Zajęcia realizowane w dni wolne od nauki.
Część 6. Barista I i II stopnia
Planowany okres realizacji: 01.2020-03.2020
Planowana liczba uczestników: 16 (2 grupy po 8 osób)
Liczba godzin szkolenia: Planuje się dwie edycje po 48 godzin (w tym 18 godzin – I stopień; 30 godzin II stopień).
- Zamawiający zapewni materiały niezbędne do realizacji szkolenia.
- Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość sprzętu gwarantującą prawidłową realizację szkolenia.
- Zajęcia odbywać się będą w salach Zamawiającego. Zajęcia realizowane w dni wolne od nauki.
Część 7. Szkolenia diagnostyczne
Planowany okres realizacji: 03.2020-05.2020
Planowana liczba uczestników: 48 (6 grup po 8 osób)
- Planuje się 6 różnych szkoleń z zakresu diagnostyki mechaniki pojazdowej, każde ze szkoleń trwało będzie 8 godzin (1 dzień) i musi zostać zakończone egzaminem wewnętrznym.
- Zajęcia odbywać się będą w salach Zamawiającego. Zajęcia realizowane w dni wolne od nauki.
- Wykonawca zobowiązany jest podać tematy szkoleń dla każdego modułu oddzielnie w programie szkoleń.
Część 8. Kurs kadry i płace (szkolenie dla nauczycieli)
Planowany okres realizacji: 02.2020-05.2020
Planowana liczba uczestników: 1
Liczba godzin szkolenia: 24 godziny
- Szkolenie realizowane na terenie Krasnegostawu bądź Wykonawca uwzględni zwrot kosztów dojazdu na szkolenie.
Część 9. Szkolenie z tajników fotografii cukierniczej (szkolenie dla nauczycieli)
Planowany okres realizacji: 03.2020-05.2020
Planowana liczba uczestników: 3 (1 grupa)
Liczba godzin szkolenia: 16 godzin
- Szkolenie realizowane na terenie Krasnegostawu bądź Wykonawca uwzględni zwrot kosztów dojazdu na szkolenie.
Część 10. Wykorzystanie tablicy interaktywnej i e-zasobów w kształceniu zawodowym (szkolenie dla nauczycieli)
Planowany okres realizacji: 03.2020-05.2020
Planowana liczba uczestników: 16 (1 grupa)
Liczba godzin szkolenia: 8 godzin
- Szkolenie realizowane będzie w sali komputerowej Zamawiającego.
Część 11. Prezentacje multimedialne jako forma przekazu informacji w kształceniu zawodowym (szkolenie dla nauczycieli)
Planowany okres realizacji: 03.2020-05.2020
Planowana liczba uczestników: 16 (1 grupa)
Liczba godzin szkolenia: 8 godzin
- Szkolenie realizowane będzie w sali komputerowej Zamawiającego.
Powyższe plany (terminy realizacji) mogą ulec zmianie za zgodą Zamawiającego, jeśli wynikają z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub na prośbę Uczestników szkolenia, także – w przypadku harmonogramów zajęć zgłoszonych do Urzędu Marszałkowskiego – za jego zgodą.
Wymagania dla wszystkich Wykonawców (wspólne dla wszystkich części zamówienia):
- Osoby prowadzące szkolenie dla uczniów muszą posiadać kwalifikacje pedagogiczne.
W przypadku szkoleń dla nauczycieli nie jest to warunek konieczny. - Osoby prowadzące szkolenie powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
o tożsamej tematyce, minimum 2 szkolenia. - Punktowane przy ocenie oferty będzie doświadczenie kadry w prowadzeniu analogicznych zajęć dla placówki oświatowej.
- Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu program szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji zajęć, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz niezbędnych środków czy materiałów dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 6 do zapytania ofertowego. W przypadku składania odpowiedzi na zapytanie w częściach niezbędne jest dołączenie programu do każdej części oddzielnie.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu materiałów szkoleniowych i harmonogramów szkolenia drogą e-mailową na minimum 7 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
- Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i przeprowadzenia ankiet oceniających zajęcia i jakość wsparcia. Kompletne ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
- Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi program i harmonogram zajęć.
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów i pomocy dydaktycznych (broszur, opracowań własnych) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć dla każdego z uczestników szkolenia. Materiały zostaną przekazane na własność uczestnikom szkolenia.
- Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie poinformować uczestników, że zajęcia są realizowane w ramach projektu „Szkoła z pasją”, a projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Wymagane jest, aby w/w zajęcia miały charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy, prezentacje, programy graficzne, ćwiczenia praktyczne.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu sprawdzającego potwierdzającego nabycie kwalifikacje w zakresie szkolenia dla Uczestników szkolenia, sporządzenia protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu. W skład komisji egzaminacyjnej wejdą m. in. osoby niezaangażowane bezpośrednio w realizację niniejszego szkolenia, ale posiadający wymagane doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
- Na zakończenie szkolenia Wykonawca wyda Uczestnikom stosowne zaświadczenia/certyfikaty. Zaświadczenia/certyfikaty muszą być oznaczone zgodnie
z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020
w zakresie informacji i promocji”.
Wymagania dodatkowe:
- Wykonawca dysponuje co najmniej jednym trenerem posiadającym doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu min. 2 szkoleń w zakresie analogicznym do tematyki szkolenia, dla zadania w ramach którego składana jest oferta.
- Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu min. 2 szkoleń w zakresie analogicznym do tematyki szkolenia dla zadania, w ramach którego składana jest oferta.
- Wykonawca bądź trener posiada przygotowanie pedagogiczne.
- Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych
80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
- Termin i miejsce wykonania zamówienia
Planowane terminy realizacji usługi zgodnie z harmonogramem Projektu:
Część 1. Kelner z egzaminem czeladniczym
Planowany okres realizacji: 01.2020-07.2020
Część 2. Kurs obsługi wózka jezdniowego
Planowany okres realizacji: 01.2020-08.2020
Część 3. Prawo jazdy kat. B
Planowany okres realizacji: 01.2020-08.2020
Część 4. Kurs obsługi kasy fiskalnej
Planowana okres realizacji: 01.2020-08.2020
Część 5. Kasjer walutowy i bankowy
Planowany okres realizacji: 01.2020-03.2020
Część 6. Barista I i II stopnia
Planowany okres realizacji: 01.2020-03.2020
Część 7. Szkolenia diagnostyczne
Planowany okres realizacji: 03.2020-05.2020
Część 8. Kurs kadry i płace (szkolenie dla nauczycieli)
Planowany okres realizacji: 02.2020-05.2020
Część 9. Szkolenie z tajników fotografii cukierniczej (szkolenie dla nauczycieli)
Planowany okres realizacji: 03.2020-05.2020
Część 10. Wykorzystanie tablicy interaktywnej i e-zasobów w kształceniu zawodowym (szkolenie dla nauczycieli)
Planowany okres realizacji: 03.2020-05.2020
Część 11. Prezentacje multimedialne jako forma przekazu informacji w kształceniu zawodowym (szkolenie dla nauczycieli)
Planowany okres realizacji: 03.2020-05.2020
Dokładne terminy oraz ostateczna liczba uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników.
- Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
- 1. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (ocena na podstawie Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego).
- Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (ocena na podstawie Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
- Posiada zdolności techniczne lub zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia,(ocena na podstawie Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego).
- Posiada doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia[i], (ocena na podstawie Załącznika nr 7 do zapytania ofertowego).
- Dysponuje sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego).
- Nie są powiązani kapitałowo i osobowo z zamawiającym (ocena na podstawie Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego).
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punków w kryteriach:
- cena – 60% (max. 60 pkt)
- doświadczenie Wykonawcy – 30% (max. 30 pkt)
- doświadczenie kadry realizującej zamówienie w realizacji szkoleń
na potrzeby placówki oświatowej – 10% (max. 10 pkt)
Kryterium nr 1 – cena
Ocena ofert wg kryterium nr 1 będzie prowadzona według poniższego wzoru:
cena oferty najtańszej
C = .............................................. x 100 x 60%
cena oferty badanej
W zakresie kryterium nr 1 do porównania i oceny ofert brana będzie pod uwagę cena oferty brutto podana w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).
Za ww. kryterium można otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy
Liczba szkoleń o tematyce analogicznej do tematyki szkolenia (w wymiarze godzinowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia +/- 10%) dla zadania w ramach którego składana jest oferta, przeprowadzonych w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie). W zakresie kryterium nr 2 do porównania i oceny ofert brana będzie pod uwagę liczba szkoleń podana w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2) w wymiarze godzinowym analogicznym do poszczególnych części zamówienia których dotyczy oferta. Wykonawca nie będzie liczył do kryterium punktowego obligatoryjnych dwóch szkoleń o tematyce tożsamej.
Liczba przyznanych punktów:
1 – 2 szkolenia – 10 pkt
3 – 4 szkolenia – 20 pkt
5 i więcej szkoleń – 30 pkt
Za ww. kryterium można otrzymać maksymalnie 30 pkt.
Kryterium nr 3 – doświadczenie kadry realizującej zamówienie w realizacji szkoleń
na potrzeby placówki oświatowej
W ramach kryterium nr 3 oceniane będzie doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji szkoleń. Zamawiający będzie przyznawał punkty metoda zerojedynkową:
- 10 pkt. za realizację szkoleń na potrzeby placówki oświatowej,
- 0 pkt. w przypadku nie wykazania realizacji szkoleń na potrzeby placówki oświatowej.
Poprzez placówkę oświatową Zamawiający rozumie instytucje składające się na system oświaty zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r. poz. 1943, 1954, 1985 i 2169 oraz z 2017 r. poz. 60, 949 i 1292 z późn. zm.)
Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę
w Załączniku nr 3 „Wykaz kadry realizującej zamówienie”.
Za ww. kryterium można otrzymać maksymalnie 10 pkt.
- Na ocenę składa się suma punktów z poszczególnych kryteriów oceny.
- Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. - Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że 2 lub więcej oferty przedstawia taki sam bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną.
- Opis sposobu obliczenia ceny
- Ceną podlegającą ocenie jest cena brutto oferty (zwana również ceną ofertową).
- Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich – PLN.
- Cenę oferty brutto należy wyliczyć, z uwzględnieniem wszystkich wymagań w zapytaniu ofertowym. Wykonawca poda całkowitą cenę brutto oferty w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego (Formularz ofertowy) w zapisie liczbowym i słownie.
- Cenę oferty zapisaną liczbowo należy zaokrąglić do 2 miejsc po przecinku,
tj. do pełnego grosza w taki sposób, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się,
a końcówki powyżej 0,5 i wyżej zaokrągla się do 1 grosza. - Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca obliczając cenę oferty stosował stawki VAT zgodne ze stanem prawnym obowiązującym na dzień składania ofert.
- Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wraz z podatkiem VAT.
- Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
- Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
- Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. W razie wątpliwości co do informacji zawartych w ofercie, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy z żądaniem ich wyjaśnienia. Udzielone wyjaśnienia nie mogą powodować zmiany złożonej oferty.
- Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
- gdy Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona po upływie wyznaczonego terminu,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- formularz oferty i wymagane załączniki zostały podpisane przez osobę/osoby nieuprawnione,
- zawierającą błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi,
- Wykonawca nie złożył wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź ich uzupełnień w wyznaczonym terminie,
- została złożona na nieobowiązującym wzorze bądź dokumencie znacząco zmienionym (poprzez istotną zmianę rozumie się np. usunięcie kolumn i wierszy).
- Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
- Badanie oferty:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
- Opis sposobu przygotowania oferty
W odpowiedzi na zamówienie:
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1.(nie należy modyfikować formularza) Formularz stanowiący odpowiedz na treść zapytania składany jest w jednym egzemplarzu
- Do oferty należy dołączyć:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 2 (składany w jednym egzemplarzu bez względu na liczbę części);
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący Załącznik nr 3 (składany w jednym egzemplarzu bez względu na liczbę części);
- oświadczenie o spełnieniu” wymagań dodatkowych” stanowiący Załącznik nr 4 (składany w jednym egzemplarzu bez względu na liczbę części);
- „Wykaz kadry realizującej zamówienie” stanowiący Załącznik Nr 5(składany odrębne dla każdej części, należy złożyć tyle kompletów załączników na ile części składana jest oferta);
- „Program szkolenia” stanowiący Załącznik Nr 6 (składany odrębne dla każdej części, należy złożyć tyle kompletów załączników na ile części składana jest oferta);
- „Wykaz doświadczenia Wykonawcy” stanowiący Załącznik Nr 7 (składany odrębne dla każdej części, należy złożyć tyle kompletów załączników na ile części składana jest oferta)
- Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Forma, miejsce i termin składania ofert
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 10 grudnia 2019 r. do godziny 15.00 w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie opisanej ze wskazaniem: znak sprawy, dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego (nazwa i adres), a także opatrzonej napisem „Nie otwierać przed dniem 10.12.2019 r.”
Ofertę należy złożyć w Biurze Projektu w Zespole Szkół Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki
w Krasnymstawie ul. Zamkowa 1, 22-300 Krasnystaw
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura Projektu w Zespole Szkół Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Osoby do kontaktów
Koordynator projektu (tel. 721-584-901)
Specjalista ds. monitoringu i rozliczeń finansowych (tel. 510-405-587)
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wybranych Oferentów do zawarcia umowy. Jeśli w terminie 7 dni od wezwania do podpisania umowy Oferent nie zawrze umowy, Zamawiający uzna, iż odmówił on podpisania umowy i wówczas może zawrzeć umowę z Oferentem, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
- Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty w wyniku oceny otrzymały tę samą liczbę punktów, Zamawiający przeprowadzi negocjacje cenowe z Wykonawcami.
- Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej lub Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej lub telefonicznie
- Warunki zmiany umowy
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny. Zamawiający unieważnieni postępowanie, jeżeli w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający informuje, iż w umowie będą zapisy:
- przewidujące karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę w sposób zgodny z innymi postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności
- zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącania naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy,
- zastrzegające Zamawiającemu możliwość dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych, na zasadach ogólnych,
- zastrzegające wypłatę pełnego wynagrodzenia Wykonawcy tylko w przypadku należytego zrealizowania obowiązków określonych w opisie przedmiotu zamówienia i zawartych w umowie na wykonanie usługi,
- zastrzegające prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku realizowania usługi niezgodnie z umową lub harmonogramem z winy Wykonawcy.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy z powodu:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
- zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
- zmiany harmonogramu realizacji projektu wpływająca na harmonogram wykonania usługi objętej niniejszym zamówieniem,
- zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikająca ze zmiany w zakresie finansowania projektu (zmiany harmonogramu płatności).
- Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
- Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
- Wykaz załączników
- Formularz oferty Wykonawcy – Załącznik nr 1.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2.
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym – Załącznik nr 3.
- Oświadczenie o spełnieniu dodatkowych wymagań – Załącznik nr 4.
- Wykaz kadry realizującej zamówienie – Załącznik nr 5.
- Program szkolenia – Załącznik nr 6.
- Wykaz doświadczenia Wykonawcy – Załącznik nr 7.
Wojciech Maślona
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1
- T. Kościuszki w Krasnymstawie
……………………………………………………..
Zamawiający
[i] Wykonawca oceniał będzie szkolenia o tożsamej tematyce i zbliżonym wymiarze godzinowym (tolerancja+/- 10 % godzin szkoleniowych)