Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1 ogłasza nabór na wolne stanowisko: Sekretarz szkoły
Wymiar etatu: pełny etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę (Kodeks pracy)
1. Wymagania od kandydata:
Wykształcenie wyższe (m.in. licencjackie);
Obywatelstwo polskie;
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
Niekaralność za przestępstwo umyślne;
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie do pracy na stanowisku, na którym wymagana jest obsługa komputera;
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, MS Word, MS Excel) i urządzeń biurowych;
Ogólna znajomość przepisów z zakresu Ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o systemy oświaty (przez znajomość prawa rozumie się umiejętność pracy w oparciu o przepisy prawa z ww. zakresu, jak również umiejętność odnalezienia i powiązania aktów prawnych nie wymienionych powyżej).
2. Wymagania dodatkowe:
Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach podległych;
Umiejętność planowania i organizacji pracy;
Umiejętność pracy w zespole;
Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;
Dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność;
Umiejętność radzenia sobie w sytuacji kryzysowych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt;
Przyjmowanie i rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących;
Wysyłanie korespondencji;
Prowadzenie ewidencji i dokumentacji ewidencji przebiegu nauczania (Księgi uczniów);
Bieżące załatwianie spraw uczniowskich i nauczycielskich;
Sporządzanie sprawozdań do GUS i innych sprawozdań oświatowych;
Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, świadectw szkolnych i innych dokumentów szkolnych;
Wykonywanie prac kancelaryjnych i biurowych;
Przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów szkolnych;
Przekazywanie akt do zakładowego archiwum;
Prowadzenie niezbędnej ewidencji dokumentacji kadrowej;
Wydawanie zaświadczeń dla pracowników szkoły;
Prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników;
Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli i pracowników szkoły;
Obsługa merytoryczna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
Rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi;
Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do szkoły;
Przygotowywanie umów, pism, zarządzeń itp.;
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeń i mieniem i majątku szkolnego.
4. Wymagane dokumenty:
List motywacyjny własnoręcznie podpisany
Życiorys – CV wraz z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
Kwestionariusz osobowych (dołączony do ogłoszenia);
Kserokopie świadectw pracy;
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
Oświadczenia (dołączone do ogłoszenia)
Kopie dokumentów powinny być uwierzytelnione przez osobę składającą własnoręcznym podpisem.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej i opisanej kopercie(„Nabór na stanowisko sekretarz szkoły”) należy złożyć osobiście w sekretariacie w Zespole Szkół Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Zamkowa 1, 22-300 Krasnystaw do dnia 16 czerwca 2025 r. do godziny 15.00. lub przesłać w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ww. terminie.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.