Jak poprawnie złożyć wniosek o przyjęcie do szkół w Zetce Jak poprawnie złożyć wniosek o przyjęcie do szkół w Zetce (Zespole Szkół nr 1 im. T. Kościuszki) 1. Nabór na rok szkolny 2023-2024 do naszej szkoły odbywa się za pomocą systemu naboru elektronicznego Vulcan. 2. Termin złożenia wniosku osobiście lub podpisane przez profil zaufany od dnia 15 maja 2023 do dnia 23-06-2023 [ale nie czekajcie na ostatnią chwilę]. 3. Rejestracja i złożenie wniosków odbywa się pod adresem: Nabór Szkoły ponadpodstawowe Lubelszczyzna - Logowanie (edu.com.pl) 4. Każdy z uczniów uczęszczający do szkoły podstawowej otrzymuje WYŁĄCZNIE w swojej szkole login i hasło. 5. Wykorzystując login i hasło należy zalogować się pod adresem z pkt. 3 (system poprosi o zmianę hasła – trzeba stworzyć własne) i wybrać sposób złożenia wniosku [na początku] - osobiście lub elektronicznie [z podpisem profilem zaufanym]. 6. Polecamy złożenie wniosku osobiście, ponieważ trudności z ewentualnym profilem zaufanym leża po stronie np. bankowości elektronicznej i nie mamy na to wpływu. 7. Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól w formularzu – (wybór szkoły, zawodu) , trzeba wydrukować wniosek, podpisać przez kandydata i rodziców/prawnych opiekunów i przynieść do sekretariatu do naszej szkoły jeśli oczywiście nasza szkoła jest na pierwszym miejscu [tylko do szkoły pierwszego wyboru dostarcza się wniosek - przy wybraniu składanie wniosku osobiście]. 8. Przy wyborze wniosku elektronicznego z profilem zaufanym trzeba koniecznie dokończyć wypełnianie formularza i zakończyć poprawnie wniosek. W przeciwnym wypadku wniosek nie pojawi się w systemie naboru elektronicznego [uczeń nie będzie w naborze], a przy niedokończonym wniosku nie będzie mógł nawet złożyć podania osobiście. W przypadku wątpliwości i chęci sprawdzenia, czy wniosek złożony elektronicznie trafił do systemu szkoły można zadzwonić do naszej szkoły tel. 82 576 37 55. Zaznaczamy że podpis profilem zaufanym nie leży w naszej gestii. 9. Pełna oferta naszej szkoły znajduje się na stronie: Oferta szkoły (zspnr1-krasnystaw.edu.pl) 10. Pomoc w rekrutacji można uzyskać w sekretariacie, polecamy szkoły macierzyste Podstawowe - tam wychowawca-informatyk ma obowiązek pomóc w wypełnieniu wniosku itp. 11. W wyjątkowych wypadkach, gdzie uczeń nie jest objęty system naboru elektronicznego [np. przeprowadzka z zagranicy, inne] uczeń zakłada konto samodzielnie pod wyżej wymienionym adres, oferujemy w miarę możliwości po uzgodnieniu terminu pomoc. 12. Wszelkie terminy są podane na stronie: https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/schedule.xhtml 13. Po poprawnym złożeniu wniosku w postaci elektronicznej w ciągu kilku dni uczeń logując się powinien zobaczyć komunikat zaakceptowane - w przeciwnym wypadku prosimy o kontakt, z tego też powodu prosimy o dokładne wpisywanie danych [niezbędny aktywny numer telefonu rodzica]. 14. Po poprawnym złożeniu wniosku w postaci elektronicznej (komunikat, że wniosek został zaakceptowany) kandydat powinien zgłosić się do sekretariatu naszej szkoły, aby otrzymać skierowanie na badania do lekarza medycyny pracy w celu orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia w wybranym przez siebie zawodzie. Poprzedni artykuł Następny artykuł